Khamis, Julai 17

Dr Mohamed Fadzli Hassan

Nama ini sudah tidak asing lagi dalam dunia politik malaysia khususnya kelantan.Walaupun pertama kali dipilih untuk bertanding dan menang serta akhirnya dilantik sebagai Ahli Majlis Mesyuarat Kerajaan Kelantan.Aku gembira kerana sepupu aku jadi orang besar.Tapi aku terpaksa melakukan banyak kerja kerana pemandu ku diambil olehnya.Walaupun begitu itulah erti pengorbanan.Berkorban .......akan rasai kemanisan kehidupan...............Apa yang berlaku hendaklah kita rida meridai antara kita.Syabas dan tahniah aku ucapkan kepada My Brother.Teruskanlah perjuangan Mu.Allah akan sentiasa tolong kita.

Tiada ulasan:

HARAM MAKKAH

HARAM MAKKAH
Ribuan manusian tagih rahman dan rahimNYA

MASA TERUS MENINGGALKAN KITA SEPANTAS KILAT DAN SETAJAM PEDANG

TAQWIM

Arkib Blog

Mengenai Saya

Foto saya
Port Klang, Selangor, Malaysia
Hidup biarlah sederhana dan berpada-pada