Rabu, Julai 29

Istiqamah susah dan payah

Alhamdulillah akhir ku temui kalian semua....beberapa kali saya cuba untuk membukanya tapi tak termampu.....doalah moga ianya akan menjadi sebuah sketsa sebuah kehidupan.....masa telah berlalu hampir 5 bulan apa yang paspi 1/2 dari cadangan dapat tertunai sepanjang masa tersebut juga sempat saya menjadi tetamu Allah 2 x.Pertama bersama keluarga dengan penerbangan pakistan dan akhir sekali pada bulan jun lalu dengan Royal Jordania.hampir tiga tahun saya tidak menjejaki bumi Jordan dan Syria.Alhamdulillah akhirnya sampai juga...walaupun masa terhad tapi alhamdulillah sempat 3 hari dijordan,3 hari di syria dan begitu juga di makkah.

Tiada ulasan:

HARAM MAKKAH

HARAM MAKKAH
Ribuan manusian tagih rahman dan rahimNYA

MASA TERUS MENINGGALKAN KITA SEPANTAS KILAT DAN SETAJAM PEDANG

TAQWIM

Arkib Blog

Mengenai Saya

Foto saya
Port Klang, Selangor, Malaysia
Hidup biarlah sederhana dan berpada-pada