Sabtu, Jun 26

jun 2010

bulan jun antara bulan-bulan yg paling sibuk setiap tahun kerana musim cuti sekolah.bukan sibuk dgn kenduri khawin tapi sibuk dgn umrah.tahun ini bermula 29 mei hingga 9jun penerbangan umrah.manakala 9 jun pula dr mustafa abu zaid dtg kemalaysia.10 bermula muktamar,16 jun aku berangkat ke mekkah bersama ustaz mokhtar.21 kehalab bersamanya.22 dan 23 di syam.24 dijordan dan aku sempat ke mu'tah jumpa labu dan mahmud abubyazid.25 pagi aku terus terbang ke istanbul dan semasa catatan dibuat aku di istanbul alhamdulillah.26 esok akan aku pulang ke malaysia

Tiada ulasan:

HARAM MAKKAH

HARAM MAKKAH
Ribuan manusian tagih rahman dan rahimNYA

MASA TERUS MENINGGALKAN KITA SEPANTAS KILAT DAN SETAJAM PEDANG

TAQWIM

Arkib Blog

Mengenai Saya

Foto saya
Port Klang, Selangor, Malaysia
Hidup biarlah sederhana dan berpada-pada