Rabu, Januari 16

SELESAI SUDAH IBADAH HAJI 1428H

Jalan sesak-sesesaknya ke Haram dan kami juga terperangkap sehinggalah waktu hampir maghrib.Setelah azan maghrib baru sampai di Terowong bersebelahan Ma'la.Tubuh begitu lesu dan baliknya dari mina pada hari ke 12 aku diserang batuk.Bermacam-macam ubat aku telah makan tetapi batuk tetap menguasai diriku.Ini adalah berpunca dari habuk yang terlalu banyak diMina.Maklumlah Khemah disediakan tetapi kerana berdegil dan mahu tinggal berhampiran dengan jumrah itulah balasanya.Tetapi baru seminggu batuk hilang.Bayangkan dari 22 disember sehingga 5 Januari.Tetapi apa pun yang kami terima kami tetap berazam 1429 insyaAllah akan kami rasai lagi kenikmatan Hajj.........Ayuh sahabat-sahabat jika anda masih tunggu giliran hajj..............hubungilah saya....saya akan membantu anda untuk dapatkan visa haji dengan passport merah...tahun lepas saya cuma dapat 21 keping visa hajj...................Jika anda ingin rasai dan nikmati keistimewaan haji ayuh....Bersama kami 1429 h.........Labaikallahumalabaik...Labaikala Syari Kalakala baik...Inalhamda...Wani'mata....Lakawalmul...Lasyarikalah

Tiada ulasan:

HARAM MAKKAH

HARAM MAKKAH
Ribuan manusian tagih rahman dan rahimNYA

MASA TERUS MENINGGALKAN KITA SEPANTAS KILAT DAN SETAJAM PEDANG

TAQWIM

Arkib Blog

Mengenai Saya

Foto saya
Port Klang, Selangor, Malaysia
Hidup biarlah sederhana dan berpada-pada