Isnin, Februari 25

Mengenal erti hidup

Biasalah kita semua mempunyai ayah dan ibu.Jarang sekali berpisah dengan mereka.Tetapi demi semangat juang dan membina diri diketika usia 19 tahun saya telah diberi peluang untuk ke Dunia Asia Barat dengan azam dan tekad menimba ilmu.Sebelum pergi jiwa berkobar-kobar tapi bila berjauhan kerinduan dengan negara menjadi satu ingatan dan igauan.Destinasi pertama untuk ku cedok ilmu ialah syria.Tak silap saya 15 ogos 1989.Tarikh akan saya bagi yang tepatnya.Dalam perjalanan itu kami transit diAmman 6 hari kerana menunggu visa dan akhirnya kami selamat masuk ke Sempadan Syria dengan menaiki 3 buah teksi kuning antik.....

Tiada ulasan:

HARAM MAKKAH

HARAM MAKKAH
Ribuan manusian tagih rahman dan rahimNYA

MASA TERUS MENINGGALKAN KITA SEPANTAS KILAT DAN SETAJAM PEDANG

TAQWIM

Arkib Blog

Mengenai Saya

Foto saya
Port Klang, Selangor, Malaysia
Hidup biarlah sederhana dan berpada-pada